Nu e de gjort...

Kan ju även berätta att de va att ta bort mina hemmisar! =P
Pinsamt men jag vet att jag inte e ensam med att ha dom...
Ni som inte vill veta om bajs och rövhål kan ju sluta läsa nu!
För AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJ va de gör ont!
Hur f*n ska jag kunna jobba när jag antingen måste kuta på toa va 14sekund eller sitta där i en evighet,
Haha igår satt jag på toa i 1 1/2 timme... De jobbigt e ju att jag inte får krysta de minsta!
Alltså inte de minsta.... Men nu så går jag på 3 kurer laxeringsmedel...
Haha och då kutar jag kanske va 14sekund istället....
dom sydde litepå tjocktarmen åxå för där va de nått som va konstigt så jag känner hur de drar i magen...
där jag tror stygnen är.... Men men....
Jag har iaf fått narkos och lekt cityakuten så de e ju lite roligt! Och morfinet får ett stor +
Haha.... Ja de e ju lite pinsamt men just nu så orkar jag inte bry mig...
Jag skyller på kalle! Hans fel alltihop!=)
Aja....
Men jag får se hur jag mår imåra... Hoppas att de är bättre annars måste jag ringa kirurgen....

Stackars stackars mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback