Länge sen igen....

Och dom verkar har gjort om lite....
Kalle har blivit så stor...
Och han pratar nästan lika mycke som mig... =)
fast de e ju jobbigt att jag oftast inte alls förstår honom!

Aaaaaahhh jag har fått tid för op... Jag döööööör....
Är forfarande osäker om jag ska göra de....
Man borde ju kunna tacka nej...
För nu så e de ju lite bättre men jag tror att jag måste göra de....
För om de blir sämre igen och då måste jag säkert göra m alla undersökningar igen!
Och de vägrar jag!
Måste ta ledigt från jobbet åxå...
Stod även att man ska ha med sig en vuxen närstående människa.
Hmmm Kalle fick alltså inte följa med... Typiskt!
Aja nog om de... Men jag e nervös!


Jobbet rullar på som vanligt...
Haha de va roligt... *rullar*
Som rullande samtal.... =)
Men de ska va lite bättre nu...
Fast när jag kom igår så va de massa KÖ!
sen va de så fram till lunch och då slutade jag typ....

Kalle går runt hemma och säger koko...
Har ingen aning om vad de e...
Tror inte att de e nått namn...
Men de är när han vill ha nått...
Vilket e ganska ofta... =)

Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback