Tvätt tvätt och ännu mer tvätt!!!

Idag har vi tvättstugan....
Även fast vi har en tvättmaskin i lägenheten så är de bättre att tvätta i tvättstugan
när de gäller sängkläder å sånt.... Och så tvättar jag all annan tvätt som ligger just nu...
Så idag blir de en massa tvätt och de ska strykas och vikas och sen ska jag försöka roa Kalle....

Just nu ligger Kalle och sover lite....
Han e lite gnällig idag....
De e tänderna som håller på att jävlas med han...

På onsdag ska vi på bvc och mäta och väga...
Ska bli kul och se hur de går...
Fast jag vet ju att vikten är de inge fel på....
Han e ju hur tung som helst....

Ihelgen har vi varit med Emma och Kristian och Lucas...
Vi har gjort Lillänge och sen fika och multihallen med golf och gocart...
Sen vart de middag på Tages...
Mycke trevligt...

Ska lägga in bilder sen...

nä nu ska jag gå och kolla om kalle va tänkt och vakna snart....
För nu e nog tvättmaskinerna klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback