Hmmmm.... Inget och skriva....

Har inte gjort så mycke så jag har inte så mycke å skriva....

På sista april va vi och kollade på eld...
Kalle märkte inte nått.... Vi lyfte över han till vagnen när han somnat för natten och han fick
ha hörselskydd och sen la vi tillbaka han i sängen när vi kom hem...
Han sov som en stock hela tiden...
Gullunge....

Idag har jag städat...

Jo Kalle håller på få två tänder där uppe...
Jag ser vita prickar nu...
Som tänderna kommer nog imorgon.....
För man ser prickarna mer tydligt varje dag!!
 Så ni kan ju förstå på vilket humör Kalle e på....
Gnällspik och ledsen...
Men man får va de när man får tänder....

Nu e förkylningen *poff* borta!!!
Bara lite snorig...
Yeeeey!

MEn nå mer har de nog inte hänt!

Tänkte gå och hälsa på jobbe idag men vi tog och städade istället...
Eller Kalle sov när jag städade...

Imåra ska vi umgås med Emma! Kanske Kristian och Lucas åxå...
Ska bli skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback