Vi har internet'!!!!!!!!!!

vart lite många inlägg förra gången men mobilen hängde sig när jag skulle skicka iväg inlägget med den...

Men nu har vi internet.... Happy happy


John jobbar två veckor förmiddag nu så han e hemma med mig på kvällarna!
Annars har jag och Kalle så tråkigt...
Han har blivit storkillen... ska lägga in lite kort sen så ni får se...
Jag hatar katter! ska fyspreja hela trappen så dom inte kommer upp till oss....

ihelegn va vi upp till häggsjön med Johnsfamilj....
Va ganska jobbigt med så många och så lilla(STORA) Kalle....
Nu kallar Kalle på mig... Vi ska busa lite

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan! Tack så mycket! Kul att du kikat in, har nog hört talas om dig innan.. :) Jag som går i väntans tider lusläste såklart hela din blogg efter förlossningsberättelsen.. haha, jag läser ALLT nuföritden.. Verkar ha gått mycket bra, det ger mig hopp! ;) Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback