Trött AB

Fan va jag känner mig trött...
Inte alls roligt när Kalle inte alls e trött...
Han e bara gnällig!!!
Stackarn och jag vet inte riktigt vad han vill han e inte trött och han e inte hungrig...
Han har fått ny blöja och han vill inte busa/leka...
Han vill inte heller bara sitta och mysa.....
Han vill iofs leka tittut ibland med de e ju bara roligt ett tag...
Har försökt med de mesta nu....

Aja... Hanh e iaf nöjd och bara ligga och titta på tv en stund nu...
Men bara om jag sitter bredvid....
Tur att man har bärbar dator....
Tror jag ska försöka få honom att sova en stund igen...
Han kanske åxå e lite trött idag...

Han har börjat kittla sig själv under fötterna...
Haha och då skrattar han som bara den....
Han e ju för söt!!!

Igår va de föräldragrupp...
De e lika roligt som vanligt och träffa alla goa bebisar!

Sen gick vi till maja...
De v ganska långt dit och jag fick skavsår.... Typiskt!!
Men de va hur trevligt som helst där!!!!

skulle lägga in några bilder på kalle nu för han har blivit storkille...
Men vart e kameran?
Så de blir inga bilder denna gång....

Och min mobil håller på att ge upp....
E de kallare än typ -8 så fungerar den inte ute...
Och börjar de på att bli lite batteri så får man inte göra nått med mobilen..
Då blinkar den bara....
Och folk hör nästan inte vad jag säger så jag måste ju nästan skrika...
Och den J*vla touchdelen e ju mongis...
Blä för min telefon!!!
Men jag får så lov att ha den ett tag till för man måste ju ha pengar för att köpa en ny!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan! hua vad jobbigt att vara trött och sjukling..hoppas lillakalle kryar på sig!! Min trötthet OCH illamåendet har äntligen börjat ge med sig! Jobbar iofs lite mindre den här veckan så det kan bero på de.. nästa vecka kör jag på igen med 6 pass..mindre bra..men bra föräldrapenning sen då..Knas att de räknar fp från den tid då man egentligen borde ta de lugnt och lyssna på kroppen tycker jag.. heldumt.. Ultrajudet gick bara bra, vi blev framflyttade några dagar så nu blev bf den 22/8, men jag har drömt om den 15:de så jag tror på de.. de ska man kanske inte göra som förstföderska, men men.. ;) ha det bra och sköt om er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback