Sådär dag idag....

vet inte vad de e .... Jag vill ha körkort så man kan ta sig någonstans.....
Vi har varit ute och gått....
Jag vill ju bli smal igen men de går så där.... men de går inte alls bra...
Finns så mycke gotta hemma och onytta saker...
Men bara jag har kaffe tror jag att jag klarar de.... Men då måste jag få dricka hur mycke kaffe som helst...
Men alltså finns de någon sådan metod...
Ska googla fram de sen tror jag....
De gick bra ett tag men sen så vart jag lite deppig och då började jag äta godis å sånt igen...
Men nu så ska jag verkligen försöka.... alltså efter idag eller efter helgen... hmmm...
Ska bara äta några godisar till.... Men åh jag tycker ju om choklad...
Jag vill verkligen ha en kaffemaskin...
De står som högst upp på min önskelista nu!!!
Jag ska verkligen ha en sån....
Jag måste verkligen spara pengar så jag kan köpa en...
För kaffe och choklad e som min grej...
Men nu ska de bli andra bullar...  Haha bra ordval katarina.... Nä de ska inte bli några mer bullar här inte..
Eller jo om man får besök måste man ju få äta nån bulle iaf....

Kalle håller på att driva sin mamma till vansinne.....
Han rullar runt till mage och skriker för han inte vill ligga på mage så då väder jag honom så
han ligger på rygg igen.... Men ensekund senare ligger han på magen igen och skriker så kan vi hålla
tills jag sätter honom i babysittern.... Men varför vill du inte ligga på rygg eller sida och kolla på
alla gulliga mumintroll som flyger runt.... Eller vända dig själv till rygg igen.... De vore ju de bästa...

Kommentarer
Postat av: Sivan

Märks att Kalle & Jesper är jämngamla, för han är osså inne den där perioden nu då han kommit på att han kan rulla runt på mage. Det är det enda han gör då han ligger på filten på golvet, osså blir han skitförbannad då han väl hamnar på mage & jag vänder honom. Brukar sluta med att han osså hamnar i babysittern. ;)

2009-03-17 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback