Kallegos....

Lillgosen ligger i gymmet och biter på bitringen....
Kalle e lite tjurig och väldigt ledsen på kvällarna.... inte alls roligt...
Snart ska han få lite gröt och en ny blöja....
min lilla bebis.... eller han e ju ingen bebis längre... han har blivit stor....

Nu en fråga såhär...
Ska jag köpa en fotsack till sittdelen eller ska jag köpa en åkpåse... jag har ju en åkpåse i fleece och den kan ju va under fotsacken när de e vinter, eller blir de bättre att köpa en vindtät och regnskyddad åkpåse..... Vad ska jag köpa..... de e frågan... Måste snart byta till sittdelen för han börjar bli för lång för korgen till vagnen...
Nån som vet hur jag ska göra....


ska baka idag och göra en massa lasange..... hade jag tänkt....

sen ska vi spurta hemma.... har köpt en träningsdvd... HAHAHAHAHAHAHA... Dom pratade engelska men den e dubbad till svenska!!! hahahahahahahahahahahahahaha... tur att den va billig.... de e ju roligt.... men yogadelen e rolig att göra...

ciao från oss


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jo massa sånna drömmar har jag också..och inte kan man bli glad direkt när man insett att de bara va en dröm heller.. knäpp man är.. :) Djungel det där med barnprylar.. vi har ju barnvagnsinköpet framför oss och hur sjutton ska man veta vad man vill ha och vad som passar för just oss och våra upptåg?

Postat av: Emma

jadu gumman, jag vet inte riktigt ja... det är svårt det där. Vi måste träffas snart igen förresten, lucas pratar om er jätte ofta :) Han saknar er tror jag, lillgosen =)

2009-03-05 @ 13:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback