Kalle sötfis!




Han är ju den sötase som finns.....
Jag kan inte fatta att jag har haft honom i 5månader...... De e ju sjuk va de går fort.....
Alla bebisar som man ser nu ser ju så liten ut att man undrar om Kalle har varit så liiiiten....
Innan kunde man inte fatta hur mycke man kan älska någon men de e sjuk vad man älskar han!
Aja....

Jag skulle kunna tänka mig att ha en till.... En söt liten till men de får nog vänta en liten stund till....

Jag älskar min FAMILJ! Vi är en söt liten familj.....


Kommentarer
Postat av: storsyster

Hejsan svejsan syrran !



Jaså du går och funderar på en till... undrar just vad mamma ska säga om det. Men jag looovar jag är tyst som muren, smile !!!



Kramizar Titti

2009-03-04 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback