Yey stan.....

Idag ska vi till stan!!!!
Blir lite små ledsen när jag tänker på kjell så då tar vi och sticker ifrån byn....
Åker till stan och ska handla en massa mat...
Och muddar till vagnen för dom har jag tapppat bort....
*typiskt* åsså har jag beställt ett myggnät till vagnen för de som följde me kommer
ju knott och allt som e mmindre än en fluga in i....

Sen ikväll sja jag och John titta på en film och äta gosaker....
Och bara va VI!!! Förde va ett tag sen de bara va han och jag...
Och de kan behövas tycker jag....
Hoppas bara att Kalle sover lika bra som alltid på nätterna...
Så jag och min älskade han få  vara bara vi....
De e inte de att vi intre vill va med Kalle men ibland måste man får
bara va vi.... Som de va förut om de någonsin kan bli så....

Kalle han ligger på golvet och ålar... för inte kan han krypa men de börjar gå riktigt snabbt att
åla nu....  Men man måste ha råkoll på han JÄMT!!
För han har ju blivit en rackarunge! =)
fast en söt rackar unge!

Aja nu har han tagit sig till köket så nu måste jag springa efter för mman vet aldrig vad han får
för sig!


Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback