Tisdag!!!!

och jag sååååååg SOL imorse.....
Men nu har jag tappat dom den....
Men jag ska iaf ut idag och slipper bli BLÖT!!!!
Yeeeeey....
V art faktiskt lite piggare av att se solen....
Nä nu kom solen fram igen....!!!

Kalle hade sovmorgon idag sov till 06.30!
Fast jag la mig 22 igår så jag va iaf lite pigg!!!

Vet inte alls vad jag ska göra på midsommar....
Kanske åka till Oviken och mamma och pappa lite..
Kollade på yr.no och då såg jag att de inte skulle bli regn där...........!!!



Aja  nu ska jag ringa min älskade och höra hur de e med honom idag....
Han jobbar förmiddag...
börjar alltså 3....
Stackarn....
Men jag vaknade till och sa hej då till han inatt....=)
Annars brukar jag blocksova och inge kan väcka mig...


Kramisar

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, är de sol idag? ja inte regnar de iaf!:) Saknar att kunna gå på min låånga promenader.. till hösten så! 10 aug - pojke. ska skriva upp ;) Kom kalle på utsatt datum? Kramkram!

Postat av: Frida

Ah okej! Ja nej, du är ju ingen barnmorska men jag hoppas du har rätt iallafall, Liten får gärna titta ut i början av augusti.. ;) Dock inte tidigare än så! Om man ändå kunde få bestämma de själv, jag lär väl gå in i september innan den lilla vill titta ut haha.. Ha en toppendag! Kramkram!

2009-06-16 @ 10:41:12
URL: http://ivantanpaenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback