staaaaan och nu e vi hemma...

MEn vart e John...
Han skulle bara ner och lämna bilen för 20 min sen.... de tar ju bara 5 min och lämna bilen och komma upp sen...

Aja får äta paj själv...
Har bakat.... (köpt färdig paj)
Orkade inte baka...
Kalle har redan lagt sig....
Inte ville han då va uppe nålänge....

Köpte muddar till vagnen som jag hade tappat bort....
Och myggnät....
Och sen en massa mat....
Brieost och kex och så...
Så nu snart ska vi bara må gott....
Har hyrt ralltbrudar åxå...
För jag verkar vara den enda som inte sett den....

Kallefisen har vart bättre idag...
Inte lika sur....
Men fortfarande så att de e jobbigt....
Han har fått bada lite idag...
Han gjorde en massa bubblor med rumpan!
Haha

Aja...
Nu ska jag höra vart han e....
För borta e han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback