Nu så har jag satt lösenord!

Och tydligen va ja tvungen att ha ett användarnamn åxå...

Men de känns bra....

hela veckan har kalle varit så gnällig....
De e ju sjukt...
Vet inte alls va de e med han....
Hoppas att de e tänderna som spökar och han inte har blivit så här nu för
då får han flytta....
Nä men iaf....
De e ju faktiskt lite jobbigt att han nån som hela tiden ska sitta i knä eller röra
vid en konstant....
Jag känner ibland att jag kan bli såååå frustrerad eftersom jag inte vet vad han vill....
Måste bättra på mitt tålamod...
Men nu e de snart HELG och John e ledig och då får jag lite hjälp...
Skönt att man e två....
Kom och tänka på dom som e ensam med barn....
Hur orkar dom.....
alltså dom ska man ju se upp till...
För att orka varje dag att gå upp varje dag och lägga sig utan att fått någon hjälp alls under dagen...
De tror jag inte att jag skulle klara...

John e ju borta ganska mycke eftersom han jobbar så konstiga tider...
Men Farbror och Lina bor ju nära så dom brukar ju hjälpa till om de e nått speciellt...
Eller så e dom här och busar med lillkillen när han har lessnat på mig...
Som han brukar göra efter några timmar tillsammans...

Oj va långt de vart...

ciao

Kommentarer
Postat av: Evelina

kan bara hålla med.. förstår inte hur ensamstående föräldrar klarar det. jag skulle aldrig klara det utan pm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback