Måndag.....

Jag e trött....
De e hemskt väder....
Jag blir depp av regn....
Aldrig sol....
Kan till och me tänka mig brända axlar bara för att jag vill ha sol...
Funderar på att ta fram vinteråkpåse till kalle...
Man fryser ju ihjäl bara av att stoppa ut näsan....
Jag har ju looooooovat John att övningsköra idag åxå...
Men finns orken...
Jag vill bara ta mig ett långt och härligt varmt  bad.....
få fantisera om soooool och strand...

Och vi hade tänkt att åka på semester...
Men de vart inte som jag hade tänkt....
1 vecka i......
......
........
............
..................
.......................
...........................
.................................
.......................................
..............................................
HÄGGSJÖN....
Yeeeey va roligt...
så de blir vi tre och skogen, björnar, älgar, en bonde och utan en riktig toalett....
Så de blir fest!!!
Ja när kalle lagt sig kanske man får dricka ett glas vin....
Eller.....
De e ju John som ska ha semester...
Så de blir nog jag som får ta Kalle på morgonen...
Fast vi kan ju turas om....

Kalle sitter och tittar på tv.....
Eller jag åxå....
Fast jag sitter ju och knappar på datorn...

Kalle säger fortfarande bara pappa.... och när han e ledsen så  blir de maoumaaaa....
Men aldrig annars....
och när han vaknar på natten så ligger han och ropar på pappa...
Eller så ligger och pratar med nått gosedjur som han har....

Aja nu lukat de bajs....
Så jag ska se vad han har gjort för skatter i blöjan....
kunde han inte hållt sig tills hans pappa kommer hem.....

Adios från oss...
Pussisar och kramisar....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback