Man ska inte klaga....

Men man vill inte ha varmt och sol när man bor i lägenhet med barn!!!
Nä då vill man ha kallt och mörkt!!!
Nä nu vill jag att solen ska bort!
VI har redan 30 grader inne och kl e bara snart 10...
Kul senare på dagen.... Eh NEJ!
Och vi kan inte ha öppet på balkongen!
Nej för att där nere, alltså dom under oss röker som om dom ska röka  bort oss!!!
Och jag tycker inte alls om att sitta hemma i sin egna lägenhet och de luktar en massa rök!
Visst om man e UTE så gör de ju ingeom  nån röker men när de luktar inne hos en!
Då blir man ganska sur....
Och de e ju så att dom FÅR röka på deras uteplats...
Men vi FÅR INTE grilla på våran balkong!
Och då tycker jag att de luktar så mycke bättre med grill ooooooooooos.......
Men men....
Jag hatar värme!
Jag älskar AC´n men jag kan ju inte ha på den när Kalle e i rummet för jag vill inte att han ska
sitta och bli sjuk...
Och en vanlig fläkt... Ja den e på men den kyler ju inte precis!
Från den kommerju bara varmluften fast den kommer som en varm bris....

Ja  nu klagar jag bara en massa!!!
Men man vill inte ha barn och bo i lägenhet när de e så här varmt!!!
E ju inte direkt så att man vill gå ut här heller....
Vart ska man va.... Hmmm..... Antingen kommer en viss människa som tydligen
e de enda samtalsämnet om Kalle sover eller ej på nätterna...
Eller om han har varit sjuk för att han har skrikigt....
Eller så kommer en annan människa med en hemsk hund som tydligen vill
äta upp mig och kalle...
Eller så kommer alla katter och kollar vad vi håller på med....
Och jag tycker inte katterna som bor här sen dom pinkade i Kalles vagn...

Jävla värme...
Jag vill ha hus och en pool!
Eller jag kan bara ta ett hus!
Nått så man kan får borra 3 jävla hål så man kan ha ac igång jämt!!!!

Idag ska vi på stan och exponorr....
Och kanske nå mer jag vet inte....
Ska köpa nå åt sverre och katarinas lillpojk....

Aja nu ska jag gå och grina en skvätt för de e så jävla varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback