Orka....

Ja faktiskt idag när de inte e sååååå hett!!!
Skön dag idag!
Men Kalle e tröttare än vanligt...
Konstigt....

Skulle lägga in bilder men orkar inte....

jag e sur idag även fast de e skönt ute...
Men tar de sen så.. Eller de gör jag inte alls för jag vet att just du läser här....
Haha.. eller de e ju inte så roligt....
Nu sitter väl alla och funderar på va dom gjort....
Så skit i de istället....
Jag e oftast bara sue nån timme och sen e de bra!
Fast de beror på vad nån har gjort...
fast  nu e de väl inte så farligt...
Men sur att de går ut över mig!

Aja...

Vi har denna vecka:
badat,solar,bräntsig,typslutatäta,slukatvatten,badat,solat,klagatöverattdeevarmt,
solat,badat,klagat,velatflytta,villhahusmedkällare,sovit,ätitglass,tvättat,älskatkalleöveralltannat,
haftbästasonenever,badat,solat,suttitinne...m.m.....

Älskar AC!

Älskar john...
Inatt ska Kalle bo hos farmor och farfar...
Vi ska på bio!
Vet inte vad vi ska se....
Vi ska även äta ute....

Jag hatar MYGG åxå... tydligen tycker dom om mina ben...
Och Kalles nacke.... För där e dom och smaskar...
Och jag kan verkligen inte sluta klia på dom heller....
Kalle når ju iaf inte och klia med de gör jag...

Måste på telia och säga upp mitt abnm....
Vill ha typ Halebop eller nå sånt igen...
Får se vad de blir...
Nu har jag ju iaf betalat färdigt på min mobil...
Fast nu vill jag ju ha en ny...
Alltid så....
Jag e ju mobilfreak!
Kanske därför jag sitter på de på jobbe...
Haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback