Torsdag

Ja igår fick Kalle sina sprutor.... och aj va de gjorde ont.... STACKARS Kalle!!!!
Men idag verkar allt va glömt och vi har varit och valt tapeter till vardagsrummet...
Jag får min fondvägg och oj va fint de blir!!!!
Men jag skippar noga tt tapetsera om i sovrummet de får gå ändån...


Nu väntar vi på att John ska komma hem, Men de hade gått sönder nån slang på lastbilen som
han måste laga först.... Typiskt...

Idag ska vi äta ärtsoppa och nu känner jag att jag vill ha pannkaka åxå... men vi har inga ägg.... =(

Kalle fick lite feber av sprutan.... men bara lite och idag e han lite gnällig.... Men de får man va om man fått spruta...

skriver mer sen för nu komma John hem... yey

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu är det väl dags att uppdatera lite, så jag får nogåt att läsa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback