Jag är TRÅKIG!!!

För de blir inte så mycke skrivet här....
Vi har precis flyttat nu och nu har vi städat ut den andra lägenheten... SKÖNT!
Men nu gäller de bara att fixa i denna så de blir våran lägenhet....

Mycke och göra.....

Och på Söndag blir de doooooooooooooooooooooooop!!!
Micke och Camilla ska va gudföräldrar till lilla Kalle!
Känns som ett bra val!

Och imåra kommer mina föräldrar hit och ska hjälpa oss med allt!
Tur de för de e mycke och göra med dopet!!
Men bra för kalle för han får presenter!!!
Och jag får öppna dom!!!!

SKa lägga in bilder sen från dopet... men från och med måndag har vi inge internet!!! =(
Dumt!!!

Måste bara skriva att jag verkligen HATAR att stryka skjortor!!! nu e de ANDRA gången jag bränner mig
på strykjärnet! AAAAJ!

Men John e inte hemma och kan pussa på mig och Kalle sover lite....

Ser en hemsk räkning som ligger och tittar på mig och vill bli betald... blääää






Kalle liten. 2dagar!
Pappa pimpade Kalles plastvagn på BB!

På väg hem från BB!

Kalle e lite arg!

Där va lite bilder både gamla och nya!

Nu ska jag fortsätta att stryka! bläää och så ska jag pussa lite på Kalle

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback