Hello!

Idag va prästen här, Kalle ska ju snart döpas så vi fick lite info...
Känns skönt att ha de gjort snart...
Och snart ska vi flytta och jag hoppas vi får nycklarna imåra!!!
Men vi ska inte vara ute från våran läganhet fören den 1feb.... Men då ska vi ju ha dop åxå....
hmmm... men vi hinner ju flytta tills dess...
Ska bli såååå skönt med ett till rum men helst av allt så vill jag ha hus...
Men jag vill ha ett hus som skriker Katarina! Men jag hittar ju inte de nånstans!
Jag e alldeles för kräsen!!! Men ska jag lägga ner pengar på nå hus ska de vara ett bra hus!
Kan tänka mig att bygga ett hus, kanske från brahus.... Där finns ju ett hus jag vill ha...
Men är de värt att lägga så mycke pengar på ett hus i Stugun, Jag kommer aldrig få tillbaka dom pengarna om jag vill sälja!!!!!

Aja....

Min Kalle e världens bästa Kalle! Han e så Go och mysig!
Han är de bästa jag har! Kan inte alls tänka mig ett liv utan han...
Han är ju mitt liv! Han gör mig så lycklig...
Som när han vaknar på morgonen så ler han alltid när man kommer och tar upp honom...
Så de första man får av honom är ett leende.. Då smälter man ju bara!

Imåra ska han få sprutor.... STACKARS min lilla söta Kalle!!!!! John ska följa med och hålla honom
för de kan verkligen inte jag....

Sen så hopppas hoppas hoppas hoppas jag att vi får nycklarna imåra!! hoppas hoppas!!!

Ska lägga in några bilder sen... m¨åste hitta kameran först så jag kan lägga över dom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback