år 2008, ett väldigt bra år!

2008 började bra med magsjuka.... *jippi* Och nej jag va inte gravid då....
sen i Januari så sa Emma att man kunde vara gravid även fast man hade mens och jag köpte ett test bara för att kolla jag misstänkte ju inte ens att jag va gravid så något chockad när de va ett väldigt svagt streck där men de va ju så svagt att jag tyckte inte att de va något....
Den 1feb skulle jag till barnmorskan, Jag va gravid!
Och samma dag startade John företaget... Så de vart mycke den dagen....

Nån vecka senare så va jag in på vul pga av blödningar och väldigt ont i magen, Men då såg dom inget i den lilla blåsan som va i magen...

Månader av oro och ont i magen och illamående....

Nångång i april  berättade jag för mina föräldrar och dom tog de bra....

1maj vart jag fast anställd på mitt älskade jobb! *överlycklig*

den 13 maj så vad jag på rutinultraljud! Och där va min lilla älskling och jag och John har aldrig varit lyckligare...

Sommar och vi gjorde inte alls mycke, De va storsloken och jag och John firade 2år....

i slutet av sommarn så va jag en riktigt tjockis och jag började få foglossningar.... Hade så ont att jag inte sov och halsbränna som va ett helvete... *blääää*

Va till kärrningen(doktor) i Kälarne och hon sa att de inte alls va så ont och att jag skulle va uppe och röra mig hela tiden och att jag kunde ha bärbar dator att bära runt på och svara i telefonen... Ja men grattis!

Så i september så va jag hemma för hon(kärringen) va inte riktigt klok och jag kunde verkligen inte jobba... Och vi va in på förlossningen 4gånger i september pga hög blodtryck var av en av gångerna vart jag inlag pga värkar och väldigt högt blodtryck... Men ingen bebis....

Men den 1 oktober kl 2.15 gick vattnet och kl 09.38 kom min lilla prins.... Vägde3010g och va 51cm och han var världens finaste, Det vart en Karl. Lyckan är total och jag och John är föräldrar,

Sen resten av året har jag har bara gosat med Kalle och visat upp honom för hela världen för jag vill att alla ska se världens finaste bebis!!! min bebis! Och Johns förståss...



Julen va bra och Kalle hade varit snäll för tomten kom med många paket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback