Dagis!

Idag va vi på dagis och kollade lite!
de va skoj!
Kalle ska börja v.43!
han fick även välja en egen plats med hylla och sånt!
min stora kille!
mitt hjärtegull blir stor!

De e fan helt sjukt!

För ett år sen gick jag med magen och tyckte allt va hur jobbigt som helst!
Men nu är han häääär och så känns de inte alls som de va jobbigt!

Känns verkligen som de e en dröm!
E han verkligen våran?!
Har jag verkligen klarat en förlossning?!
Känns som om de e tusen år sen allt!
Men de här året har verkligen gått fort!
Från att jag va stolt för att han log första gången till nu när han e en storkille!
Han inte gå än men de tycker jag e som ganska skööönt!
Vet ju vart jag har han lite iaf!

Aja... nu sover han,....
Han hade faktiskt sovmorgon till 6 idag!
vart ju ganska stolt över han då!




Kommentarer
Postat av: Johanna Karlsson

Ja, det är ju stort när dom väl börjar gå men NJUT på nåt vis så länge han inte gör det för då blir det fullt upp vill jag lova! Olivia har sprungit runt i ca 3 veckor nu och hon är precis ÖVERALLT! :-) Hoppas allt är bra med er annars! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback