Vuxenpoäng!

Idag har jag varit på banken och fixat mina fonder och pensionsparande...
Kändes som en bra idé...
Och även fixat den bifogande delen till deklarationen....
Ska bara skicka in allt så e de bra sen...
Hoppas jag iaf...
Eller jag ska bara välja 3 fonder men de ska pappa hjälpa mig med...
Sen va vi på SvenssonsCafe och fikade Hornsbergshöjdare och Latte....
Mumsigt värre...
Kalle han åt gröt...

Idag ska vi äta lax och potatis...

Jag och John ska till Oviken på fredag och sova över till på lördag...
Så jag måste köpa med mig gotta... Ska bjuppa mamma på vin hade jag tänkt...

Kalle sover lite...
Han tyckte de va jobbigt att va på banken, lite tråkigt för honom...
Han fick ju inte knappa på tangentbordet... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback