Kalle sover.....

Och jag kollar på tv...
Sen ska jag och Kalle ut och gå en sväng med Nelly och Melina...

Kanske ska ut och övningsköra.... =)
Så er upp i Stugun!
Haha...


Kalle ha börjat säga baaaaapaaaa...... jag och John tycker att de betyder pappa...
men jag tror inte Kalle tycker de betyder de...
Kan ju inte hans språk nå vidare.... Men pappa och baaaapaaaa e ju ganska lika...
Men nu tränar vi på att säga mamma... Men de går sådär....
Vill ju inte ens försöka.... skruttbebis!

Imåra e de föräldragrupp...
Och jag och Kalle har fika då...
Så John skulle följa med!
Ska bli skoj att han åxå ska få träffa andra bebisar och mammor!
Kanske nån pappa till som ska dit?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja Jocke ska också följa med Lovisa och Leo på föräldragruppen i morron.. Så John blir inte ensam pappa där:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback