Det börjar på att vända lite nu....

Jag är ute mer och gör saker....
jag är gladare nu!
Och den här veckan har varit den bästa på mycke länge!

jag är en social människa men jag har som glömt lite hur man gör..
låter konstigt.... men så e de....

Men denna vecka har varit så rolig...
har varit med Melina och Evelina och föräldragrupp...
Jag känner att jag kan börja skratta och va glad igen...
Inte bara vara den suramänniskan som sitter ensammen i lägenheten...

Och ikväll ska vi till Emma och kristian och såklart LUCAS!
Lillskrutten som är storkille! =)
Han får lära Kalle lite nya saker idag...

men som sagt så har jag blivit en mycke gladare människa!
Och tack för de!
Jag blir glad av att vara med er allihopa!

Nu så har Kalle somnat och jag ska städa ihop lite och packa tills vi ska till stan..
Ska ju äta lite lunch åxå...

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad skönt att de känns bättre igen!! :) Ja overkligt är det väl på sitt sätt, men när magen lever om så man knappt kan sova, då vet man ju att liten lever - alldeles säkert! ;) Hur kommer det sig att ni hamnade i Stugun förresten? Jag har faktiskt också hittat lite jämngamla folk här i Mörsil nu på slutet, och som du säger så är man en mkt trevligare/gladare människa bara man får komma ut och vara lite social ibland.. annars är de ju lätt att man tappar bort sig själv.. :)Vore jättekul att ses ngt, hörde att ni också var i nordhallen runt påsk, men fick veta de i förrgår haha.. Sammandragningarna kommer och går.. nu är det mer molvärk när jag får ont och blir trött. BM sa iaf att de inte var ngn fara bara det inte är pulserande värk liksom.. så jag håller mig lugn än så länge! Ha det bra! Kram Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback