Ingen bebis!

Men nu har jag vart inne på förlossningen 3gånger.....
Först så tyckte jag ju inte att h*n inte sparkade så mycke...
Sen nästa gång hade jag värkar och blödning + att dom såg att jag hade högt blodtryck när jag kom in så jag fick läggas in...... Men ingen bebis kom... Så jag fick åka hem dagen efter.... Bra de för annars hade jag blivit galen att ligga i ett rum och bara vila och titta i taket!!! Mycke bättre att få va hemma.....
Sen sista gången nu så fick jag en blödning till.... Och jag har fortfarande högt blodtryck... Men jag viftade med ögonfransarna lite extra så jag fick åka hem.... men jag måste kolla blodtrycket på måndag igen.... Hoppas de har blivit bättre..... För jag vill inte åka in och läggas in igen.... Jobbigt att se alla andra med vagnarna med dom små gosarna och höra alla bebis skrik... När jag bara få ligga och vila och vänta på att de ska komma värkar eller att blodtrycket blir bättre...

Så nu vet jag hu de går till att vara på förlossningen....
Nu vill jag ha värkar så bebisen kommer snart.....
Men jag e bara öppen 2-3 cm så jag får nog vänta ett tag....
Tror att jag fortfarande kommer att gå över tiden.....

Aja.....
Kan dom flesta BM och läkarna på Förlossningen nu.. och dom känner igen mig... =)
Men de känns skönt nu att veta hur trevlig dom e och hur hjälpsam dom e!
Ett oros moment mindre....


Nä nu ska jag ut och gå och se om de händer nått!!! man kan ju hoppas!!

Och om Daniel läser så har jag en PUTNAVEL nu!!!!!!!!!
Haha.... Jag e stolt!


Hoppas att bebbe kommer snart.... Jag längtar efter dig!!

Och John har varit en STJÄRNA i allt de här..... Han har hjälpt mig och tagit hand om mig och tröstat mig.... Jag ÄLSKAR han! Han är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback