Lite mycke just nu.... =)

Jag och John gosar mest med Kalle.... =)
Men de e sant att bebisar bara skriker äter bajsar och sover.... Eller skriker gör han inte så mycke....
Bara när jag inte är snabb nog med bröstet.... =P

Och bara en sak.... VARFÖR har ingen sagt att de gör SÅ ont att amma från början??????
Visst jag har hört att de gör ont.... Men ingen har sagt att de gör SÅ ont....
Men nu börjar de ge med sig..... Har bara ett sår kvar på ena bröstet... Yey!

Tänkte skriva en förlossningsberättelse men jag vet inte hur intressant de e för er att läsa.....

Men de gick iaf hur bra som helst!!!
Och man ska inte lyssna på alla hemska berättelser...
För de går bra!
Alla e snälla och goa och hjälpsamma!



Kommentarer
Postat av: Sivan

Skriv gärna en förlossningsberättelse, jag tycker att det är jätteroligt/intressant att läsa. Blir lika berörd varenda gång. :)



Jag har mina förlossningsberättelser utlagda på min sida på FL om du är intresserad av att läsa. :)

2008-11-12 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback