Kalle har badat idag

Och de tycker han verkligen inte om, Eller jo allt går bra tills han får vatten på huvudet!
Då skriker han så folk tror säker att vi har ihjäl honom...
Men först va vi ute och gick...
Skönt.... De tyckte kalle och för han sova heeeela tiden... Haha
Man hinner inte mer än att sätta på honom kläderna så sover han!
han e ju för söt....

Han har faktiskt sovit ganska bra inatt... *glad*
Men dum som ja e så gick inte jag och la mig när han sov utan jag stannade uppe och
tittade på film...
Så de vart inte så mycke sömn iaf.... *dumma mig*

Fick kläder från HM igår...
Kommer inte riktigt ihåg att jag hade beställt....
Typiskt för nu har Kalle hur mycke kläder som helst...
Men de går ju åt... Han tycker om att spy ner allt nytvättat som han får på sig.
De slår aldrig fel!
Som imorse hade han inte spytt alls på hela natten så jag tänkte, ok då e de fritt fram nu!
Men inte hann bara få över bodyn över huvudet på honom så spydde han ner den....
Och jag vill ju inte att han ska behöva ha en blöt body på sig så de va ju bara att katsa den i tvätten.

Aja nu kallar maten...
Hoppas hoppas att han sover en stund till så jag hinner äta innan han ska äta!!!

Måste springa och äta nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Funkar nya badbaljan bra? =)

2008-10-28 @ 17:18:45
Postat av: melina

Karl är ju ett riktigt fint namn det med:)och som man ser på bilderna så passar det bebisen i frågaler. Ja man får väl se vad som händer det närmaste dagarna,om det tilltar eller ändrar sig ngt i uttryck. Kanske blir som för dig, man vet ju aldrig. De förvärkarna man haft hitills har iallafall ändrat sig helt tycker jag. Har inte haft ngt särskilt ont i ryggen eller så alls hitills,men nu aj aj det känns. Kanske närmar sig då..hoppas. Du hade inte några känningar alls i magen under förlossningen?Nej vi har inte varit in något till bb och kollat faktiskt. Gick på ngn föräldrargrupp en gång men det var inget för oss,fick ju åka te hammarn för det. Lite drygt tyckte man minsann, och sen har det inte blivit av att man ringt in själv och bokat. Tyckte dock de hade bra info på hemsidan där man kunde läsa om det mesta med rutiner och så. Sen får man väl ta det som det kommer antar jag:). Bara vänta nu då...:)ha d gott och sköt om er. Kram

Postat av: melina

Kalle är bra gulligt det med:). Jasså har du hört dig för om det på bvc, tyckte det lät så tveksamt jag när man frågat tidigare, men det vore ju kanske kul iallafall någon mer än oss som har fått efter nyår, å sen är det väl någon/några i början på året med. Kanske kan blir en liten grupp iaf. Har ingen aning om ifall man öppnat sig något, men kan ju vara så med tanke på att proppen gick förut i veckan och man haft kraftigare värkar efter det. Kanske blir till helgen, man vet ju aldrig. Var till bm igår dock, hon trodde inte hon skulle få se mig ngt mer nu innan efterkontroll, he he. Får se om hon siar rätt då. Blir nog ganska händelselöst i helgen, vänta då, he he. Nej men vi ska väl in till stan en snabbis idag, se ngt annat än Stugun:). In på barnens hus snabbt tror jag och se om man hittar ngt mer;). Annars nog bara lugnt,man orkar inte så mkt som sagt. Segt att bara röra på sig nu när man är så stor och ryggen bara värker i ett:(. Själva då?ngt speciellt eller hemma och mysa?kram kram

2008-10-31 @ 11:09:30
URL: http://memmzan.webblogg.se/
Postat av: melina

tjo!nej du här är det ännu stiltje på bebisfronten, hon verkar inte vilja komma ut inte....lika envis som far sin börjar jag tro;)he he, bf datum fredag då,kommer säkert gå över...som det känns iaf. Hur är det med er då?allt väl får man hoppas!kram kram

2008-11-05 @ 17:17:07
URL: http://memmzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback