Här e de fullt upp....

Så jag e väldigt dålig på att uppdatera!!!

Men han växer och blir så stoooor.... Fått goa kinder nu... =)
Man vill ju bara pussa på honom.... =P

Han har en tillväxt period nu så han vill bara äta och äta.... Vill inte sova!

Har inte hänt så mycke nytt....
Eller allt e ju nytt för oss nu....
Ingen dag e den andre lik......

John jobbar eftermiddag så jag e alldeles ensammen med Kalle på kvällarna...
Men de går bra...
De e ju kvällarna som Kalle blir lite gnällig och inte riktigt nöjd vad man än gör...
Men ikväll har de gått riktigt bra....
Vi har gosat och tittat på tv jag och min lillgos...
Inte alls mycke gnäll....
Men nu sover han lite.....


*Kalle ligger i vaggan*
Han ligger inte där så ofta.... han sover oftast i sin säng eller när vi e ute och går....

Vet inte vad jag ska skriva....

Så nu ska jag gå och pussas och gosa med lillgosen!
Han ligger och viftar med tårna! Haha


Kommentarer
Postat av: melina

Sicken sötnos:)Nej jag kan allt ana att det inte är ngn lätt match och vara/bli mamma inte. Men man längtar ju sådant även fast man vet att det kommer bli en total förändring av livet man levt hitills. Magen är fortfarande hög som bm säger,he he. Lillan vill inte fixera sig,iaf hade hon inte gjort det i torsdags,men man vet ju aldrig kan ju gå fort det med eller så händer det inte förrns det är dags på riktigt. Får se vad hon bestämmer sig för. Idag har jag dock haft rejäla förvärkar, och nu sitter de i ryggenaj,aj plus att "proppen" har gått så kanske,kanske att det blir dags någon gång i veckan. Ante har bestämt namnet på lilltjejen som skall få heta Nelly:). Får hoppas det passar henne dårå. Klart vi ska ut och promenera och "rasta" barnvagnarna sedan...trevligt:). Sköt om er nu å ha d gott!kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback