Nu tycker jag att jag e ganska duktig på att uppdatera!

Faktiskt....

Kalle ligger i sitt babygym och pruppar....
Han har nog ont i magen....
För han gnäller till ibland...
Tycker faktiskt synd om honom...


Min telefon har börjat gett upp...
Den slår av sig själv ibland...
Även fast de e fullt batteri!

Ihelgen blir de kalas, eller kalas och kalas, de blir julbord...
Hemma hos Fam.Pettersson.
De blir jag och John och Kalle + Min familj
Erik och Lina + Linas familj
Och så klar Johns familj...
Ska bli hur roligt som helst!


Imåra ska vi till bvc och kolla så allt e bra,
De ska mätas och vägas!

Nä nu ska jag gå och byta blöjan för nu tror jag han har pruppat färdigt,
Annars tycker han om att bajsa när jag väl har tagit av den....Tror jag de skönare
att bajsa när man slipper ha de i blöjan!

Jag älskar min Familj!!


Storkillen våran! Han växer så de knakar!


Kommentarer
Postat av: Lina

Stora killen har blivit runn å go! :)

2008-11-26 @ 08:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback