Kalle hos farmor...

Och de e även John  så de e bara jag hemma, konstig känsla....
Jag e ju van att ALLTID ha Kalle hos mig.
Men nu ville jag bara va själv och duscha!
Men nu vill jag att dom kommer hem!
Även fast dom bara varit borta i en halvtimme!
Saknar mina killar....

Idag e de bonde söker fru...
De e väl kanske den bästa serien! HAHA

Aja, Kalle va stålkalle inatt....

E han inte för sööööt!

Idag va vi till BVC....
Han har blivit så stor.... nästan 4kilo nu...En riktig tungvikatre! =P

Nä nu ska jag ringa och fråga om dom inte vill komma hem snart!
För jag vill att dom kommer nu!!! Vill pussa på storkillen min!

Kommentarer
Postat av: melina

he he, ja jag kan tänka mig att det känns som det går fort fram. Händer mkt på bara månaden+lite till:)Han är bra söt pojken din, diggar pyjamasen;). Ja som sagt man får väl se när min lilla tjej behagar se ljusetler..jo jag väntar mest...eller ja det varvat med någon promenad(dock korta sträckor nu för ryggen pallar inte:( Annars pysslar jag mest på hemma,bakar, städar och packar om bb-väskan stup i kvarten. He he va knäpp man blir på slutet, är som de säger..Ni då?några nya vanor om dagarna?:)kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback