Kalle blir stor!

Japps...

Idag har vi varit på bvc...
Och kalle väger lite över 4kilo nu och är 56cm... =)
Stor killen.....

Annars så händer de inte så mycke...
Jag och Kalle e ett team på dagarna...
Men på nätterna så blir vi lite osams...
De e nån som inte vill sova och de e inte JAG!!!!
Jag vill sova.... Men Kalle vill va vaken och ha nån att titta på...
Försöker att få honom att vilja va vaken sjäv...
Men så fort jag blundar blir han ARG....

John e och jobbar så de e bara jag och kalle på kvällarna.....
Vi har de lite mysigt då jag och kalle....
Fast vi brukar längta tills john kommer hem... =)

Lite kort på Kalle....
   
 

Kommentarer
Postat av: Sivan

Vad söööt han är eran Kalle. :)

Vi har osså varit på BVC idag, lill Jeppe väger nästan 5,5 kg. Det går så fort i början, man hinner inte med ju. :)



// Grannarna mitt emot. ;)

2008-11-12 @ 19:41:59
Postat av: Johanna

Ja han är bra söt lilla Kalle..=)

En riktig skruttunge;) eller var det pruttunge;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback