jag ligger på topp....

Har nästan uppdaterat varje dag nu....

jag e ganska trött....
De va ju julbord igår....
Vart ju väldigt nyktert för mig och Kalle...
Och de vart ju även en ganska tidig kväll...

Men jag vart less.....
Så less.....
Så OTROLIGT less!!!

Aja, de e ju bara bita ihop och se glad ut och så....

Förutom att jag vart less så va de ganska trevligt, Fick ju träffa
mamma och pappa.

Och Kalle fick träffa mormor och morfar!
Kalle tycker dom e bästaste bäst!
Han sa de till mig idag!!! =)

Ska lägg ut kort på honom sen när han va finklädd...
Men jag har lagt kameran på ett jätte bra ställe som jag tyvärr har glömt bort vart de e...
Typiskt....
Hoppas Kalle inte gör något jätte gulligt som jag måste ta kort på för då blir de kris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback