Tisdag special!!

*Jag är mer sjuk
* Kalle e hängig
* Jag är mer sjuk
* Kalle e hängig
* Jag har ont i halsen
* Jag har ont i kroppen
* Jag fryser
* Jag har ett huvud som väger 2000000 kilo
* Jag e hängig
* Kalle e hängig, Men nu sover han och tar igen sig lite
* Jag köpte skoterkläder för en massa pengar igår, Dom va fina
* Kalle ska få mysa med pappa sin idag för jag e SJUK
* Kalle ska bada
* Jag ska försöka ta mig ner på jobbe och ge thessan sin julklapp....
* Jag älskar min lilla söta dator
* Jag köpte igår kläder till kalle som passa perfa, men hur bra e de då...
* Jag köpte även så jag kan göra gipsgrejs av hans händer och fötter
*Jag kom på att de får John hjälpa mig med för vilket stök...
* Kalle måste vara trött när vi gör de så han inte drar in tårna och knyter handen....
* Jag måste komma ihåg ovanstående på torsdag.... Glöm inte!
* Jag måste ut på ica, *suck* Har ingen lust alls....
* Emma och kristian och Lucas kommer imåra.... Jag hoppas verkligen att jag mår bättre då!!!!
* Vi ska byta lägenhet snart, Mycke jobb väntas... *suck*
* Jag är sjuk
* Kalle e hängig...
* Kalle ska få vällig snart.... med mese och sen ska han få lite vatten...
*Jag måste gå och koka vatten nu....
* Jag är JÄTTESJUK
*JAG VILL INTE SMITTA KALLE!!!!!
*Jag har rethosta....
* Jag längtar tills vi har flyttat och allt e ok...
* Jag vill att de ska vara bra...
* Jag vill inte vara ledsen mer...
* Jag önskar att de inte va som de e nu...
*Jag måste anstränga mig lite.... De kan inte va så här
*Jag älskar John och Kalle

Ja och snart e de nyår.... De kommer va ett bra år..... Ni kommer få en årsresume.....

Men 2008 va  mitt år, året jag fick kalle! Mitt livs kärlek!
Jag älskar honom mer än jag någonsin har älskat nått eller någon.
Jag gör allt för honom! 
 
*JAG ÄR SJUK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback