Kalle nyäten

Och jag e hungrig....

VAd ska jag äta då?
Vart fel och flingor till frukost men vad ska jag äta nu då?

Orkar inte ställa mig och laga nått jätte jobbigt....

Kalle spydde nyss ner mina byxor....
Man ska INTE busa med honom efter att nyss har ätit....

Va till barnmorskan igår och kolla upp så allt så bra ut sen förlossningen...
Och gjorde ett cellprov...
Fick frågan om vi planerat för syskon...
Hmmmmm...... NEJ?! Inte direkt...
Tycker de räcker med Kalle så länge....

Mina byxor luktar SKUNK nu så nu måste jag tvätta dom.... =( Jobbigt....

Men mest synd e de om kalle som spyr...
Fast han verkar va ganska va de....
För han ser inte ut att må så dåligt som när jag spyr....



Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken guldklimp ni har :) växer så det knakar ser jag :)

Postat av: melina

tjo!



Jo tack det är skapligt med oss, jag som är dyngförkyld nu bara:(Men det ger sig nog så småningom:). Ni då allt väl?Ta en promenad senare i veckan kanske om det är bar väder?Kan ju höras på mobilen. Sköt om er!kram

2008-12-08 @ 14:53:52
URL: http://memmzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback