Kalle e rädd.....

För att vi ska ta hans öra när han sover så ibland ligger han och håller i de....



Men jag försöker förklara för han att vi inte ska ta örat av han men han verkar inte alls förstå de....

Nu har jag ÄNTLIGEN köpt alla julklappar!!!!!

Och Sandra- Grattis till körkortet!!!
Jag e såååå avis på dig....
Nu får du allt komma och hälsa på lite då och då... =)

Och som ni ser på kortet har inte Kalle så mycke hår....
Men jag tycker han har mycke nu än när han föddes...

Jag är ett fan av serien Unga mödrar...
Jag satt i dag och kunde nästan inte alls titta när hon födde...
Men så kom jag ju på att jag har ju åxå fött barn...
Men jag kommer ju inte alls ihåg hur de kändes!!!
De e ju sjuk...
Känns som om jag skulle kunna göra om de nu på en gång...
Jag kommer ihåg att de gjorde ont men inte alls hur ont de gjorde...
När jag låg där och hade som ondast sa jag till mig själv att jag inte skulle
göra om de...
Men nu känns de ju som ja men hur ont gjorde de då...
De va ju som ingen fara...
Rädd för den gången kalle ska få nå syskon och jag ligger där och de
e för sent när jag kommer ihåg hur ont de gjorde!
Men då ska jag iaf ha bedövning från början!
aja de e ju inte på länge iaf... =)

Kalle och ja e Team KP! Och vi segrar över alla! =P

Nu ska jag och kalle kolla på mannen som födde barn...
Ja men visst en till förlossning idag att titta på....

Kommentarer
Postat av: melina

he he, va gulligt:)Tösen min är precis lika dan, upp med händerna i ansiktet när hon sover. Gärna vid öronen eller kila fast ngt finger vid nappen(om man nu lyckats få henne och ta den en stund:) )De är söta de små liven. Hoppas ni mår bra!?God jul på er!kramen

Postat av: Emma

Men herregud gumman, vad söt han e! =)

2008-12-18 @ 13:46:45
Postat av: melina

ja men visst vi får se till och ta ngn promenix snart, kan ju höras av ngt efter helgerna så bokar vi ngt:). Kram på er, god jul och gott nytt år!

2008-12-19 @ 21:38:49
URL: http://memmzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback