Hallo!

Idag har vi varit ute och gått i snön!
De va ingen rolig historia!
Vagnen gick dit den ville och inte dit jag ville,
Ingen hade plogat vägarna, *pust*
Va på ica men jag glömde nästan allt jag skulle köpa och köpte
tidningar istället...
Nä nu vill jag ha sommar när de e lätt och köra vagnen...

Kalle sov ganska länge inatt *stolt*

Bakat pepparkakor idag....
Har halva degen kvar....
Ska försöka göra ett pepparkakshus imåra!

Måste snart på ica igen....

Jag e livrädd för mjölkstockning...
Så idag gjorde jag mina egna bröstvärmare...
Haha fingervantar i bh´n....
Ibland känner jag mig såååå smart!


ikväll kommer lite bilder...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag väntar på dom där bilderna :P

2008-12-04 @ 10:51:39
Postat av: Gurrasnurra

Väntar på bröstvärmarbilderna! ;-)

2008-12-07 @ 00:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback