God jul!

Och Gott Nytt År!

Tänkte bjuppa på en liten lista som jag hittade när jag snokade runt...

Vad heter ni? Katarina Och John
Hur träffades ni? Jag skrev ett sms till honom, skrev att han hade en fin blå bil och vann hans hjärta! =)
Är ni förlovade? Nopp
Bor ni ihop? Jaaaaaaaaaaaa!
Har ni barn?
Ja, Världen BÄSTA Kalle!!!
Har båda körkort?
Haha nej, John har så de räcker för båda oss =P
Isåfall, vem kör bäst? John kör ganska bra,
Kommer du ihåg er första kyss? Aaaaaa!
Vem sa "Jag älskar dig" först? John!
Vem är äldst? John
Vilka stjärntecken är ni? Jag e Tvilling Och John e Vädur och Kalle e Våg
Vem fyller först på året? John!
Vem är längst? John
Vem sjunger bäst? John när han sjunger Cash!
Håller ni i handen på stan?
Så klart! Eller vi brukar hålla i vagnen åxå! =P
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Vad har ni gemensamt? Inte Alls mycke.... MEn vi har roligt iaf!
Blev du kär i första ögonkastet? Ja, Jag åkte hem till John och sa HEJ!
Har ni någon speciell låt?
Jaa tror vi har några stycken faktiskt.....
Har ni stora framtidsplaner? Haha ja då... Hus å sånt... Barn har vi ju redan... =)
Har ni gråtit i varandras armar? Ja de har vi!
Har ni varit utomlands tillammans? Ja de har vi Turkiet!!!
Vilket är ert bästa minne? De va när Kalle kom!
Vem lagar bäst mat? Vet inte Jihn lagar ju inte så ofta maten...
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser med Kalle!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nja, ett par mil
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja de gör John nästan varje natt, han går i sömnen åxå....


Aja nog om de...

Nu gnäller Kalle om att han e hungrig!
Så nu måste jag gå och ge mat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback