Barnvagn sökes!!!

Japps jag skulle vilja ha en till barnvagn som han kan ha på balkongen och sova i...
Orkar inte dra upp han andra vagn varje gång!

Så jag undrar om nån har en barnvagn som ni vill sälja....
Vad som helst!
Helst billig och bra! =)
Please!

Ihelgen va vi till stan och shoppade en massa...
De blev bara julklappar!
Men jag ska köpa en julklapp till mig själv åxå...
Antingen en ny skoterjacka eller en ny liten dator...
Hmmm va tror ni?!
Dom blir ju som lika dyr båda två typ....
Så priset kan man inte se efter....

jaja....

Men om ni har nån gammal barnvagn som ni vill bli av med så finns
Jag och Kalle här och väntar på att du ska vilja sälja den!

=)



Jag och John förra nyårsafton... Då visste vi inte att vi skulle ha en Kalle!


Kalle e trött


Pappa och kalle läser Trailer....

Ja just jag jag vill klippa mig innan jul... Vart gör man de i Stugun nån som vet?!
Helst vill jag ha lite slingor i håret åxå...
Nån som vet....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men han är då för söt lill-kalle...=)



Och vad annars än trailer ska han läsa med en chaufför till pappa;)



Ha det gott



Kramen

Postat av: Krister Eriksson

Hej Katarina! Vi har en vagn till salu,komplett med åkpåse o allt!! John har mitt nummer om Ni är intresserad. Hälsn. Krister o Ann-Sofie!

2008-12-08 @ 23:09:16
Postat av: Helene

Har för mig att jag hört att de i Stugun klipper sig hos någon i hammarn.. Kanske finns någonannan också! Satsa på datorn tycker jag! kram!

2008-12-09 @ 18:19:11
URL: http://foffo87.blogg.se/
Postat av: Thessan

Ja det var ju så typsikt att man skulle till o bli sjuk mitt i julfesten...Crap!!!! Men men

Miss U. Måste ses snart hörru.

Messar när jag piggnat på så jag inte smittar lillis.

2008-12-09 @ 19:16:36
URL: http://blueeyetea.blogg.se/
Postat av: melina

hallå där!



Hur står det till med er??Bra hoppas jag!?Klarat er ifrån förkylning?Hoppas det. Har du fullt upp med julstök nu eller har du avklarat den biten??Säger bara det, det är tur det finns internet;)Man hinner ju knappast fara runt lika mkt nu. Vad har ni för er imorgon?Ta en tur runt byn kanske me de små??:)kramen

2008-12-11 @ 14:45:16
URL: http://memmzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback