Förvärkar!

Japps mina första förvärkar har kommit! och dom gör ju faktiskt ont....
Har pratat med förlossningen och dom sa att om dom bli värre måste jag åka in... men de hoppas jag inte... Jobbiga med att bo i stugun är att de inte alltid är någon barnmorska hääääär.... så då måste man vända sig till sånna ställen...
Men jag ska bara ta de lugnt och vila så trodde hon att dom skulle gå över... hoppas.... för dom gör ju som sagt ont....  Men jag har sagt till bebis att h*n måste va kvar som hyresgäst en stund till i magen... för de e ju lite väl tidigt att den ska komma nu!!! Har ju inte alla grejer än.... och jag e INTE förbredd! Faktiskt!

Aja nu ska vi åka till häggsjön och inte göra ett någe! kan man ju kalla att vila!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback