Tänkte att jag skulle skriva lite....

Hmm.... Ja nu har vi nyss ätit middag... En tidig sådan! Men de vart rester ifrån nyårshelgen... Men de va gott de å....!  Känner mig lite mosig idag... Känns som om jag har sovit hela dagen kanske just därför jag känner mejje lite mosig... Har inte hunnit gjort så mycke idag... Har ju pratat med min Nathalie idag å... Hoppas att hon blir bättre snart! Lät ju inte alls roligt....

Aja om nyår då....  Vi kom upp dit på fredagen och åkte hem som alla andra på måndagen!
De va helt perfekt...Häggsjön å kyssen på 12slaget å allt... Skumpan och den fina maten.... De kunde inte varit bättre så jag är så nöjd de vara går att vara!  Jag och John hade hur mysigt som helst! Och mitt i tv tittandet så dök de upp en man utanför förnstret... Dåligt rädd jag vart då... Hade som inte räknat med det! Vi va ju som mitt ute i ingenstans! =P Efter 12slaget så Gick jag och älsklingen ut och sköt en masa raketer.... Eller John Sköt och jag tittade på å sa WöööÖööW och klappade händerna! ;) Sen så gick vi in och myste framför tv´n!

Och på Lördagen så va vi och gick runt i Åre lite.... Mycke folk va de ute och alla affärerna hade öppet... De trodde man inte att dom skulle ha kl16 på en lördag före nyårsafton.... Men de va tur de... För annars hade de vart lite tråkigt....! Och och tittade på kläder... Och när man fick se priset så gick man snällt ut från butiken... Men dåliga priser de va då... en kjol för 2400kr.... =O  Ojoj.... köpte inge speciellt egentligen..... Köpte pärlor och ÅreChoklad.... Mmmumsigt! Hihi....

Och på fredagen så va vi och handlade på Coop... Som ALLA andra och sen va vi på systemet som ALLA andra.... Sen va vi på Elgiganten som ALLA andra! Men dåligt med folk de va då! *Suck* Men man borde ju lära sig en läxa att de e så varje år... Men inte då... Man gör samma misstag som ALLA andra! Men vi fick va vi behövde och lite till... Hehe... På Elgiganten så köpte jag två smaker till SodaStreamen! Päron och röda bär! Mmm... Fast jag har inte hunnit att smaka på dom än... Men jag tror att de blir gott...

Hmmm de har inte hänt så mycke mer.... Jo men inge som ni behöver veta....

Aja.... Nu ska jag titta lite mera på tv´n!

Så om jag inte har sagt de så ÄLSKAR jag min älskling....♥

Jo en sak till... En vänn.... De känns som om hon inte vill umgås längre...Hmm... Jag vet inte, med de känns så...  Visst kan jag fråga men då e frågan om hon är ärlig och säger som hon tycker... Ja ni... Hoppas hon läser och tar åt sig!!

Nu så... Nu ar jag skrivit färdigt!!!

SoLongSucker!!

123656-35123656-19123656-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback