Städat!!!

Japps så nu e de rent här.... Men oj va jag inte tycker om att städa.... Men de går ju ganska fort när man väl har börjat å så.... Så nu e vi färdiga... Och vi behöver inte städa på ett tag nu... Wööööw!

**Lite gamla minne... Som när vi hyrde lägenheten här på Orrvägen..... Över nyårsveckan! Fasiken va vi hade roligt!   Och när vi skulle städa allt efter allt festande så höll jag och Nathalie på att dööööö... Fan va vi städade och de märktes ju inte ens att vi städade.... Korvar och Makaroner på golvet... Bläää..... Men Vi hade branooog roligt.... Fan va vi åt pasta å nudlar! Hehe.... **

Nä nu ska jag fundera lite mera på vad vi ska äta.... Blir nog köttbullar och potatismos.... Kanske... Om inte ärtsoppa eftersom de e torsdag.... Men då vill jag ju ha pannkaka åxå... Men vi har ju inge ägg.... Så de blir nog köttbullar! Undra vad min älskling vill äta då???? 

Sitter och tittar på 7th Heaven!  Wöööööw va jag gillar den serien!  Den e ju hur bra som helst!!! Men nu vill jag ju se dom nya avsnitten! Dom som dom visar nu har man ju sett ett pargånger!!

Jag älskar MIN älskling! Hihi <3


Nä nu ska jag gå och laga lite mat åt My Man! =)


SweetLove!

123656-43 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback