SNÖÖÖ! En massa SNÖ!!!

De ha snöat inatt!!! Woooooow!

Igår va vi till stan för jag skulle klippa mejje.... De var som de vart! Och inte som de skulle! Men shit happens! De växer ju ut igen snart!  

Sen va vi å åt på Tages.... Gott.... Pappa ringe och sa att jag skulle på banken och fixa..
Vips så e jag lite mindre fattig! =)

Sen skyndade vi oss hem och satte på oss skoterkläderna.... Och hoppade på skotern och va ute och åkte ett tag....  Hur roligt som helst! Men de va lite kallt....  Men de gick bra! Hade ju kläder för de!

Idag har jag tagit bort alla julsaker som vi hade kvar framme! Såg även att våra blommor såg väldigt ledsen ut... Så de va bara att ge dom lite vatten... Haha....

♥LOVE MY JOHN♥

SoLongSuckers!

Begonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback