Massa snöööööö!

Nu ha vi vare å skottat en massa snööööööö i Häggsjön! *Jobbigt men kul* Och grillat korv....=) Men de va branooooooog kallt! Sisådär 14 minus grader..... *Brrrr* Men man skottade sig ju ganska varm! Hehe

Sen va vi hem till mamma och pappa som va hemma på Frösön! Då vart vi bjudna på en massa god mat! *Mums*=) Sen åkte vi vidare till Momma å Norris! Där vart vi bjudna på kaffe och kakor! *Gott* Sen tog vi å for hem! Hunnit med mycke idag!  Lä ju va lite stel efter snöskottningen! *Pust* Gjorde min lilla väg sen va de å pulsa i en massa snöööö!!!!!  För de va verkligen en massaaaaa SNÖ!!!!! =)

Igår så jobbade John en massa så då tog vi de lugnt! Erik va här, Han hade köpt med bullar så jag bjuppade på hallonsoda! =)   De va trevligt! Å så fick jag ju lite sällskap! Sen när John kom hem så va vi bjudna till Fam Pettersson på middag! OCh de va lika gott som vanligt! =)    Sen for vi hem och bara slöade och tittade lite på tv.... Och laddade inför morgondagen! (alltså idag)

Ska lägga upp bilder där ifrån imåra... Nu orsk ja int! Sja gå till soffan och soffta! John ligger redan där...=P

Hehe..... Hmmm.....

SweetDreams!

SEEYALATER!

Du e min pussgurka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback