****LessTillTusen****

JAaaaaaAaaaaa de e jag!
Va ska man göra!  Vill berätta allt men de går ju inte! *Arg*

Igår va vi på bio å så...
Först va vi ute och åkte en massa skoter med Erik och Lina.... De va hur kallt som helst! Men kul ändån!  Grillade krov å så..... *Mysigt* Kul att få slå på Erik! =P Haha..... Även tog jag spaden! *Busig*
Sen så åt vi middag hemma hos Fam Pettersson! Jätte gott!! Sen åkte vi till stan och kollade på Allt om min buske! Den filmen va ju hur bra som helst!!! Haha... Dåligt rolig då! Vi tog även taxi.... Kändes lyxigt! =)
Aja.... Idag vet jag inte alls... Tog med mejje datorn till sängen och knäppte på tv´n.... Så jag ligger här och mår gott!


***How could this happen to me
I've made my mistakes
Got nowhere to run
The night goes on as I'm fading away
I'm sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me***

je e lej!

*CryBaby*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback