Kaaaaallt!

Ja de kan man ju säga...Men som vanligt ska man ju inte klaga... Eftersom nu e de riktig vinter! =)
Igår fick jag besök av Nathalie å Persson! =) De va skojsigt! Fast dom va här bara en liiiten stund... Nästa gång måste ni stanna lite längre tycker jag!
Gjorde inte att för mycke... Va ner till hon som bor under oss och fikade och hade mysigt! Fick riktigt goda kakor! =)
Sen så skulle jag ha följt med John att jobba men jag stannade hemma och ska följa med honom idag istället! =) De ska bli mysigt!

Va fortfarande vaken när han kom hem inatt.... Finns mycke roligt man kan göra med Office-paketet! Hehe.... Så jag satt och filurade på de....

Och idag så känner jag mejje halvt dööö..... E jätte trött! =(   Men John kom och väkte mejje... Så jag fick ju iaf en bra start på morgonen! =) 

Aja.... Ihelgen vet jag inte alls vad vi ska göra.... Kanske åka en del lastbil... Kanske grilla korv... Kanske åka skoter.... Hmm... Nått av de tror jag iaf...    Helst grilla korv.... MEn de ska ju bli så kallt ihelgen åxå.... Inge roligt då juh!


Men de e ju otroligt fint ute när de e så här kallt och de e klart och solsken! Och de knarrar när man går på snön!

Nä nu ska jag ta nått och fika! =) OCh pussa lite på min Älskling!

SweetLove!

KissMyAss! 
123656-4123656-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback