Gott nytt ÅR!!!!!!!Wiee...

Ja nu har vi vart i Häggsjön! Har haft det helt underbart och mysigt!! Och de har bara vart och jag min älskling! Kan man begära mer?! NEJ de kan man inte!

Vi hade klätt upp oss! För de e ju bara nyår en gång per år!


Och John tittade på SunesSommar och myste!


Sen vart de lite skumpa och annat gott!!


Sen så skålade vi och önskade varandra GOTT NYTT ÅR!
JAG ÄLSKAR JOHN!!♥

Sen gick vi ut och tände en liten brasa och sköt lite raketer.... Och min älskling hade hur kul som helst!
123656-28

Och så kände jag att jag bara va tvungen att ta kort på utedasset och månen! =P Hehe


Sen gick vi in och kollade lite på tv och slöade....
 Och John ser riktigt trött ut.... =(

123656-21 ♥Kärlek!♥

Berättar allt sen..... Men nu e jag för trött!!!


SweetDreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback