*Ajjj*

Suck....  De e inte lätt ibland!
Har ONT! Men shit happens! Men man blir ju nästan tokig! Faaan åxå!  

Idag har jag städat lite med inte allt för mycke...=P Jag har även gjort lite annat nyttigt! *Hemlis* Hihi

Hmm.... John e å jobbar, Och jag följde med honom igår...  Redan innan vi lämnat Stugun så va jag less..=P Men de gick bra... Fick ligga och vila ett tag.... =) Och titta på film! Hehe... Han mutade mej med en pollypåse.... Haha MEn de gjorde inge! De va gott.... Å fan va kallt de va! -26 grader va de på vissa ställen.... OCh när jag va som kissnödigast så va de bara -23 grader.... Oj va varmt de va att kuta ut.... *Brr*
Men de va ju trevligt eftersom jag fick va med min älskling! Åh!

Aja.... Nu ska jag ta mejje nå fika!



John♥



AdiosSuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback