NEEEEEEEJ!!!!

Jag tror jag håller på att bli sjuuuuuuuuk! Och de vill man ju inte va till nyår juh!! Då ska man ju va på party humör och de ska vara full fart! Men nu blir de massor av te och vitlök och massor av apelsiner/clementiner! Så jag ska nog inte alls bli sjuk! Ska den dumma snuvan! Ha!

John e och jobbar... Så jag sitter här och gör inte alls så mycke... Sitter och funderar på vad jag ska äta... Blir nog mammas köttbullar och stuvade makaroner.... Hehe... Mums...

Sitter och tittar på mobilen och jag vill ha massor av SMS! Nu när jag väl har pengar på den så nu vill jag ju använda dom! =P Här ska de INTE sparas!!

Hehe... Åh vilka fina julklappar jag fick!!! Fick presentkort på IKEA och på HM!=) Wooooow!
Och av min älskling fick jag smycken och MASSOR av andra saker! *Lycklig*
Åsså fick jag smink och lukta gott! Åsså Fick jag ett presentkort så att jag ska få gå och kilppa mejje och slinga håret! Så de ska bli spännande... Får se hur de blir.... Ska visa när jag väl har gjort de!

Fick många fina julklappar! Kan ju inte dra upp alla här!!! Jag är lika lycklig för alla dom!

John fick The Simpsons DVD av mejje!   Hehe... Så att han har nått att titta på när han har tråkigt! Haha... Han ska även få smakgrejs till soda streamen! Woooow!

Jo ja just ja jag fick ankor som ska vara i julgranen! Dom e huuuur söta som helst!!!  Hihi


Aja..... Nu ska jag gå och laga nån mat!!!
Som vanligt måste jag ju skriva att jag ÄLSKAR John!
Och grattis till Nathalie som fyller 21år idag!
Kommer fortfarande ihåg fjolårets födelsedagskalas.....=P


♥ILoveLove!♥

SeYaSuckers!

Tomte2Begonia123656-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback