Ajje!!!!

Idag skulle jag va snäll och stryka Johns skjorta.... Men tacken va ju att jag brände halvt ihjäl min hanled!!!! Å då skrekjag branooooog men tror ni att nån lyssnade.... Och ingen va här och tyckte synd om lilla stackars mej....  Men nu e de lite bättre!!! Men bara liiiiiite....   Har inte gjort så mycke idag... Vaknade sent som vanligt!!!  Men de gjorde inge..... Sen satt jag och lekte med mina fantasi ankor.... Mysigt de å...! =P  Hehe

Men hela dagen har ju vart branooooooog lugn! Men de va ganska tråkigt innan John kom hem... Men jag hann ju inte vara vaken sååååååå länge.... Haha

Nä nu ska jag kanske fika lite..... *undra va jag ska fika*

Hoppas att de händer nått kul imåra när John e ledig..... Han sitter ju som och läser nu så de e ju absolut ingen pik!  *Lovar*


**My darling**

So long suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback